zondag, april 12, 2015

Even achter de naaimachine...

En toen had ik ineens weer zin om achter de naaimachine te gaan zitten en dingen te maken!!! Het kwam door een idee voor een yogatop. Ik heb zelf een patroon gemaakt aan de hand van een tanktop die lekker zit, met wat rekenwerk en tekenen en schetsen is dit eruit gekomen! Ik heb het plaatje op internet gevonden, geprint op strijkpapier en voila daar is mijn top! Hij zit bovenaan mooi strak en vloeit dan mooi uit en zit comfortabel en lekker fris!
 Daarvoor heb ik 2 nachtjaponnen gemaakt voor de dames! Ik vond namelijk dit lieve flanelletje nog in mijn "stoffendoos" en het zijn inmiddels "prinsessen-nachtjurkjes" geworden, gekke meiden!
Een geplooid jurkje, met kantjes en een zakje! Ik heb het bovenkantje gemaakt aan de hand van een passend t-shirt! Geen patroon dus, maar zelf getekend.!

Nu ben ik bezig met een romper (maat 98/104 die ik nog had liggen en skylar nog steeds past) om te bouwen tot leuk jurkje voor Skylar! Heb de gang weer lekker te pakken!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Ik vind dat jurkje echt geweldig! Snoezig.