donderdag, april 09, 2015

I wish...tag

Deze tag vond ik bij the mommy diaries en ik vond hem erg leuk omdat ik het soms heerlijk vind om te dromen! Dus ik neem hem lekker even over en droom even lekker verder....sjucht

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Vroeger wou ik patissier worden, en nog steeds vind ik het geweldig om taarten, cupcakes, koekjes en chocolaatjes te maken en het liefst zo mooi en sierlijk en romantisch mogelijk! Oh ja en fotograaf voor dieren, of newborn fotografie of trouwreportages, helemaal geweldig om die gevoelige en mooie momenten op de gevoelige plaat vast te leggen. En ik zou graag een boek willen schrijven, maar ja, dat willen zoveel mensen!


Als je een super overdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Een kitchenaid, of een mooie goede lens voor de camera. Ik heb geen idee eigenlijk. Misschien eens een vakantie voor het hele gezin?!


Als je een dagje zou mogen optrekken met een film/seriekarakter, wie zou dat dan zijn?
Ik kan me op dit moment maar even 1 karakter bedenken en dat is Jack Sparrow! Ik zou me rot irriteren aan hem maar me ook rot lachen om hem! Ik kan even geen heel romantisch en knap figuur bedenken nu.

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Ik denk Bali of Java, of ergens een plaatsje in Italië ofzo, ergens waar het mooi en warm is en waar er veel te zien valt én waar er lekker eten is!

Als je iets door zou kunnen blijven eten zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Dik worden hoef ik niet bang voor te zijn maar misselijk des te meer helaas. Ik zou dan gaan voor sushi of Italiaans ijs van de ijssalon San Marco in Amersfoort. De rest, alles met mate toch anders is het speciale er ook zo weer af!

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Mijn angst- en paniekstoornis in zijn geheel geloof ik! Ik ben bang om misselijk te zijn/over te geven, ik ben bang dat mijn kindjes wat overkomt en die angst werd laatst erg werkelijkheid... daar later meer over.....

Als je een superkracht zou kunnen hebben, welke zou dit dan zijn?
Supercleaningfingers!!! Dat ik alleen maar ergens naar hoef te wijzen en het ruimt zichzelf op of maakt zichzelf schoon! Oh wat zou dat veel tijd schelen zeg!!! En verder vind ik GEDULD een superpower die ik niet genoeg bezit en heel graag zou bezitten! Of in ieder geval méér van zou willen bezitten!!!

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Ik ben niet super thuis in de muziek, zeker de laatste tijd niet meer, en kan dan ook maar 1 band opnoemen waarvan ik het "erg" vond dat ze uit elkaar gingen en dat was Take That... ja ja toen was ik een heuse Take That fangirl!!! Toen ze weer bij elkaar kwamen vond ik de muziek niet super helaas en ze zijn weer bij elkaar dus... hmm ik weet het niet dus!

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Ehm jemig een grote zwarte panter of witte leeuw of een dolfijn maar die horen niet in hokjes, die horen in het wild thuis. Dus zou ik graag een chartreux poesje willen hebben en een boomer of pug hondje en verder eigenlijk ben ik heel tevreden met wat ik heb en dat is al aardig wat... resume
* 4 Grote Brahmakippen in 3 kleurschakkeringen
* 3 Franse hangoren
* 2 Cavia-dames
* 1 Ragdollkater
* 3 aapjes ehm nee kindjes, tellen die ook mee???

Ik hou van tags en vond dit ook heel erg leuk! Iedereen is al getagged dus ik hoef dat niet weer te doen, maar ben jij nog niet getagged en vind je het ook leuk? Neem hem lekker over!!!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Een boek schrijven kun je natuurlijk zo doen! Desnoods geef je het zelf uit!