donderdag, september 03, 2015

Shopping haul herfst Callen

Kleine jongetjes worden groot... een uitspraak die hier geregeld over de tong gaat, en in dit geval ook letterlijk! Callen is inmiddels aardig uit zijn kleding gegroeid. Hij kan dus bijna niks meer aan van voor de zomer! Dus dat betekent shoppen! Dit is het eerste deel, het tweede deel volgt nog!

Rompertjes! Altijd leuk! Ik ben dol op de rompers van de hema, ze zijn zacht, goed en stretchy! De tweede is overigens van Zeeman gewoon omdat ik dol ben op camo-printjes! En ook op sterretjes en dat is de derde ook! 
Omdat meneertje ook al aardig groot aan het worden is en op de wc en potje wil oefenen heb ik ook echte heuse ondergoedjes gekocht, hoe stoer! Met dino's erop! Deze komen bij Zeeman vandaan.
En dan shirtjes.... Oké ik kon het écht niet laten hoor! Degene die langer deze blog bezoeken weten dat ik een zwak heb voor uiltjes en met name bij Callen. Deze zag ik bij Hema en MOEST hem gewoon meenemen! De "dude" was maar €1,00 bij Zeeman! En ik kon het geweldige overhemd niet laten liggen bij Hema. Hij heeft in ieder geval al wat... de rest show ik dus de volgende keer!
In het dorp waar ik woon heb ik trouwens niet zo heel veel keus dus vrij veel komt bij Zeeman en Hema vandaan. Soms gaan we ook lekker shoppen bij H&M en Jola mode. Het blijft echt geweldig leuk om voor je kindjes te shoppen en soms wou ik dat ze het ook in mijn maat hadden! (al pas ik best in maat 170 sssstttt)

Geen opmerkingen: