dinsdag, november 10, 2015

#instaswapfalledition2015

En daar heb ik dus aan mee gedaan! Wat is dit? Alle instagrammers kunnen zich opgeven voor deze swap. Na de sluitingsdatum krijg jij een naam, adres en instagram naam van jouw swapmaatje. Door naar de foto's van jouw maatje te kijken op instagram, kom je te weten wat hij/zij leuk vindt en daar maak je dus een leuk pakketje voor. Ik vind zelfmaakkadootjes oftewel DIY's het allerleukste dus ik probeer altijd wat zelf te freubelen, leuk in te pakken en natuurlijk hou ik zelf ook van verwendingen dus die stop ik ook altijd in "de doos" .

Dit keer had ik het thema "mint" en "comfortable" gekozen. En dat resulteerde in een pakketje met gezellige, zachte, cozy en lekkere mintgroene dingetjes.

Dit is de foto van mijn maatje....
En is mijn foto, vlak voor het verzenden

En natuurlijk kreeg ik ook een pakket toegestuurd, echt een geweldig grote doos vol leuke en lekkere dingen!!

Dit is toen ik het uit de doos haalde en uit sommige zakjes


Close upje 1... leuke lieve kaartjes en 2 schriften die ik weer lekker kan bekladderen!!!
De letters van mijn moppies
En nog een leuk close upje! Super leuke stempels, heerlijke chocolade, thee en chai!!
Totally on point! Dank je wel mama_angelique! Ik hoop dat ik de volgende keer ook weer mee kan doen want het is zo leuk om een doos vol leuke goodies te verzamelen/maken voor een totale vreemde! En oké ik zal er niet omheen draaien maar... kadootjes krijgen is ook helemaal niet vervelend!!!

Geen opmerkingen: