zaterdag, januari 09, 2016

to do lijstje januari

Allereerst een zeer gelukkig, gezond en rijk (op welke manier dan ook) 2016. beetje laat maar ik ben nogal druk geweest met mijn goede voornemens, zoals veel van ons in januari. Daar later meer over.

 Zoals gezegd, ook in januari heb ik weer een to do lijstje gemaakt! Ik hoop dat ik dit allemaal kan afvinken op 31 januari. Op een of andere manier vind ik januari altijd heel erg lang duren, dus dat moet goed komen!

1) December Daily afmaken
Ik ben al klaar tot en met 22 december, dus ik heb nog 9 dagen af te maken! Ik wil niet alleen de daily dingen doen maar ook een jaaroverzicht erbij dus ik ben nog wel even zoet!

2) Deken afhaken
Ik heb nog een ander project waar ik heel graag aan wil beginnen, waar ik heel enthousiast over ben, maar eerst deze deken afhaken. Ik heb nog 6 bollen in 3 kleuren te gaan!

3) Project life 2016 opstarten
Ik heb besloten toch weer een project life te proberen dit jaar. Ik ben er wel wat soepeler in. Als ik even niet genoeg foto's heb of meegemaakt heb, verzin ik een onderwerp om over te scrappen of voeg ik misschien wel 2 weken samen. Ik wil extra spreads maken voor verjaardagen en/of uitjes en natuurlijk zal ik ook dit jaar weer december daily doen! Ik ga hem opstarten, en maak ook nog ondertussen december daily af. De eerste week hoef ik niks eraan te doen behalve schrijven en foto's maken en ik ben in 1 avond klaar met de weekspread dus tijd zat om aan dec daily te werken ondertussen.

4) Kookmagazines uitzoeken
Poging 2 dan maar! Ik hoop ze nu allemaal door te spitten en dergelijke. Ook ben ik gemotiveerd
weer lekker te gaan koken met veel verse groenten! En we gaan het tuinseizoen weer opstarten dus goed bekijken wat we op eigen tuin gaan zetten dit jaar!

5) Sporten oppakken
Tja heeft niet iedereen dit op zijn lijstje staan per 1 januari? Wij beginnen goed want we gaan de 30-day planking challenge doen! En ikzelf ga ook nog de 30 day yoga camp doen van Adriene

Dit is mijn lijstje voor januari en ben er lekker mee bezig! Niet zoveel hooi op mijn vork voor januari, alhoewel het zijn behoorlijke projecten am sich. Eind Vd maand weer een update.

Geen opmerkingen: