maandag, februari 01, 2016

update to do lijst januari

1) December Daily afmaken

Oké hij is af! Op dinsdag 12 januari heb ik er de hele ochtend aan gewerkt en klaar! Ik ben er super blij mee weer! Ik vond een super leuke lijn Hello Winter van Echo park en die heb ik al meegenomen. Dat papier ga ik komende kerst gebruiken voor mijn album!

2) Deken afhaken

Ik heb nog een ander project waar ik heel graag aan wil beginnen, waar ik heel enthousiast over ben, maar eerst deze deken afhaken. Ik ben nu van elke kleur met de laatste bol bezig.
update 28 januari: ik heb gisterenavond het haakwerk allemaal afgemaakt, nu is het nog een kwestie van draadjes wegwerken en hij is klaar!!

3) Project life 2016 opstarten

En hij is opgestart. 12 januari had ik mijn December Daily af en ben ik meteen begonnen met voorbereidingen treffen. Mijn hobbyspul en krat ed helemaal uitgezocht en opgeruimd en weg gegooid ed. En mijn album gepakt, hoezen erin en bedacht hoe ik het wil gaan doen!
17 januari: Ik heb 13 januari week 1 afgemaakt, (1 t/m 10 januari in dit geval). Vandaag is de week dus nog niet helemaal om maar heb ik wel de foto's geprint, sketch gemaakt en teksten geprint. Hij gaat lekker! En ook week 2 was de woensdag af én week 3 was dinsdag de 26e af! Ik heb het idee dat ik mijn maniertje heb gevonden en dat ik het zo lekker kan bijhouden en als het niet lukt, is het geen drama om een aantal weken achterstand in te halen! Heerlijk zo!


4) Kookmagazines uitzoeken

Jawel op 17 januari is het klaar, ik heb alle magazines uitgezocht! Nu alleen nog een stapeltje Landleven magazines doorspitten en kijken of er nog wat tussen zit om te bewaren en dan is er een behoorlijke dikke stapel weg!!

5) Sporten oppakken

En dat hebben we ook gedaan ook! Igor en ik zijn samen begonnen aan de 30days abs challenge en die heb ik op 1 dag na volbracht t/m de 15e. Daarna heb ik het even gelaten voor wat het was want ik vind elke dag dezelfde oefeningen en dan in steeds groter wordende aantallen niet wat. Verder kreeg ik ook nekpijn van het trekken aan mijn nek bij de situps Dus ik ben verder gaan zoeken naar andere oefeningen en vanaf de 17e heb ik dan ook elke dag weer oefeningen gedaan, maar andere, en dan in 3 sets steeds. En verder heb ik de 30 day yoga camp van Adriene gedaan! Ik heb van de 30 lessen er nu 27 af, dus nog 3 te gaan!

Kortom een zeer goede eerste maand van het jaar!!! Uiteraard komt er weer een nieuw lijstje voor Februari al zal die niet zo lang zijn omdat er een aantal niet zulke prettige dingen gepland staan en ik daar eigenlijk veel tijd en energie in moet steken en erg gespannen voor ben.

Geen opmerkingen: